سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نه دی کاشمر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 22974
کل یادداشتها ها : 26

   موسیقی

پیوست ها
نوشته شده در تاریخ 89/10/24 ساعت 11:45 ع توسط کافی


ویژه نامه «9دی» روزنامه ایران
 

قرمز ما تازه متوجه می‌شویم که چه خطوطی در این کشور بوده که این خطوط علی‌رغم نظر آقا عمل می‌کردند؛ تازه می‌فهمیم که مخاطبان آقا در بسیاری از صحبت‌هایشان چه کسانی بودند؛ وقتی آقا از شجاعت حضرت امام سخن می‌گفتند منظورشان نفی ترس و وادادگی در مقابل دشمن توسط چه جریان‌هایی بوده؟ تازه متوجه می‌شویم وقتی که از تهاجم فرهنگی صحبت می‌کردند، چه جریان‌های سیاسی سازمان‌دهنده تهاجم فرهنگی دشمن بودند، برای اعمال تأثیر اینها در کشور. فکر می‌کنم مدارای مقام معظم رهبری برای این‌که مردم به بصیرت برسند به قدر کافی بالا بوده و هنوز هم ادامه دارد و همیشه هم این‌مدارا ثمربخش بوده، اما اگر معنای مدارا این است که ما امنیت جامعه را به اینها بسپاریم، هیچ امام و پیغمبری چنین ظلمی نکرده که امنیت جامعه خود را از باب مدارا دستخوش خدشه کند. «قسمتی از مصاحبه استاد پناهیان با ویژه نامه 9 دی روزنامه ایران»

 

 

فلش 3روزنامه ایران در سالگرد گرامیداشت 9 دی ماه 88 ویژه نامه ای چاپ کرد که حاوی مطالب و مصاحبه های قابل توجهی است.این ویژه نامه تقدیم کاربران می شود.

 

دانلود 2دانلود «ویژه نامه 9 دی روزنامه ایران» با فرمت Pdf و با اندازه 5.7مگابایت (لینک دانلود غیر مستقیم)

 

برگزیده ای از صفخات داخلی ویژه نامه:

 9دی ص14  9دی ص15 9دی ص16 

 

در این بین البته روند معکوس قضیه قضایی هم رخ داده است یعنی بعضی از اهالی فتنه مانند مهدی هاشمی شروع به شکایت از رسانه‌های افشا کننده فتنه‌گران داشته‌اند و به واقع به دنبال حمله قضایی به رسانه‌های خودی در عرصه جنگ نرم هستند،‌حتی مدیر مسئولان این روزنامه‌ها مجبورند وقت زیادی را برای پاسخ به ادعاهای وکلای فتنه گران صرف کنند، این روند چگونه قابل تفسیر است؟ 
این اقدام جزو دستورالعمل انقلاب‌های مخملی است که در هنگام فشار جای شاکی و متشاکی عوض شود و آنان به دنبال استفاده از ابزارهای مدنی و قضایی هستند. ما در این سال‌ها شاهد شکایت‌های متعدد از مسئولان نظامی و انتظامی و حتی رسانه‌های فعال در عرصه جنگ نرم بودیم. هم اکنون فتنه‌گران از این ابزار استفاده معکوس می‌کنند تا جریان اصیل انقلاب را تحت فشار قرار دهند، این هم از امتحانات ما است؛ امیدوارم افراد دست‌اندرکار بر ابتلا فتنه بودن این اقدام توجه کنند. بله در نظام اسلامی حق هیچ کس حتی یک کافر نباید پایمال شود اما نمی‌توانیم چشممان را ببندیم تا کسانی منافع ملی ما را پایمال کرده و حقانیت نظام را زیر سؤال ببرند و در انتها طلبکارانه از مدافعین انقلاب و شهدا شکایت کنند.  «قسمتی از مصاحبه دکتر لنکرانی با ایران»








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ